Złożenie wypowiedzenia umowy sprzedaży energii elektrycznej
W momencie zmiany sprzedawcy prądu, jakiej dokonujesz sam, powinieneś złożyć wymówienie umowy aktualnej firmie. Możesz to zrobić w oddziałach stacjonarnych. Wystarczy, że wcześniej przygotujesz odpowiedni wniosek lub wypełnisz go na miejscu, a następnie złożysz go pracownikowi.
Zmiana metody rozliczeń za prąd
W oddziale obsługi klienta sprzedawcy prądu z łatwością zmienisz również sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to pozwala samodzielnego rozliczania prądu na podstawie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić wyłącznie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Żeby rozpocząć usługę potrzebny jest aktualny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w placówce, a także dowód osobisty do sprawdzenia danych. Jeśli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul.3 Maja 30, Katowice 78-520
Czynne
Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
22 515 15 15.