To powinieneś wiedzieć przed wizytą w punkcie obsługi sprzedawcy energii
Lista kwestii, które możesz załatwić w oddziale sprzedawcy, jest naprawdę rozległa, a te opisane wcześniej to tylko najważniejsze z nich. Chcąc odwiedzić stacjonarny oddział obsługi klienta, warto wcześniej umówić spotkanie z pracownikiem. Umożliwi to uniknąć oczekiwania w kolejkach i zagwarantuje łatwiejszy przebieg spotkania. Powinieneś także pamiętać, że kwestie związane ze sprzedawcą energii nie muszą być załatwiane jednak osobiście. Mogą je za klienta załatwić pełnomocnicy. W takiej sytuacji niezbędne jest wyłącznie udzielenie upoważnienia wybranej osobie z wykorzystaniem właściwego druku. Tego typu upoważnienie może być bezterminowe oraz tylko jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy prądu, miej na uwadze także, że podczas wizyty mogą być potrzebne dane na temat punktu odbioru energii elektrycznej oraz dowód osobisty. Dodatkowo należy także pamiętać, że za braki w dostawie prądu nie odpowiadają sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, dlatego wszystkie zgłoszenia w tej sprawie należy kierować do nich.
Reklamacja w punkcie obsługi sprzedawcy energii
W sytuacji kiedy realizacja usług lub powiązane z nią kwestię nie spełniają Twoich oczekiwań, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii masz prawo także złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez pracownika, a następnie przekazana do rozpatrzenia. Podczas załatwiania spraw w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz również dowiedzieć się, czy reklamowana kwestia wynika z przewinienia sprzedawcy.
Kontakt
ul.Gen. S. Sochaczewskiego 5, Ostrołęka 07-411
Czynne
Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
22 515 15 15.