O tym pamiętaj przed wizytą w placówce obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
Ilość spraw, jakie możesz załatwić w oddziale sprzedawcy, jest naprawdę duża, a te opisane powyżej to jedynie najważniejsze z nich. Chcąc odwiedzić stacjonarny punkt obsługi klienta, warto wcześniej umówić spotkanie z konsultantem. Umożliwi to uniknąć czekania w kolejkach i zagwarantuje szybszy przebieg wizyty. Powinieneś także wiedzieć, że kwestie związane ze sprzedawcą energii elektrycznej nie muszą być załatwiane natomiast osobiście. Mogą je za klienta załatwić pełnomocnicy. W takim przypadku niezbędne jest wyłącznie udzielenie upoważnienia danej osobie za pomocą właściwego druku. Takie upoważnienie może być stałe albo wyłącznie jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy prądu, miej na uwadze także, że podczas wizyty mogą być potrzebne szczegóły na temat punktu odbioru energii elektrycznej ,a także dowód tożsamości. Dodatkowo warto również pamiętać, że za przerwy w dostarczaniu energii elektrycznej nie są odpowiedzialni sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, dlatego wszelkie zgłoszenia w tej kwestii należy zgłaszać do nich.
Reklamacja w oddziale obsługi sprzedawcy energii
W momencie gdy realizacja usług czy też związane z nią sprawy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii masz prawo również złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez przedstawiciela firmy, a następnie wysłana do rozpatrzenia. Podczas załatwiania spraw w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz także uzyskać informacje, czy dana kwestia powstaje z przewinienia sprzedawcy.
Kontakt
ul.Murarska 44874, Tomaszów Mazowiecki 97-200
Czynne
Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
22 515 15 15.