To powinieneś wiedzieć przed wizytą w biurze obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
Lista kwestii, które możesz załatwić w biurze obsługi klienta sprzedawcy, jest naprawdę spora, a te opisane wcześniej to wyłącznie najważniejsze z nich. Chcąc odwiedzić stacjonarny placówkę obsługi klienta, warto wcześniej umówić spotkanie z doradcą. Umożliwi to uniknąć czekania w kolejkach i zapewni sprawniejszy przebieg spotkania. Powinieneś również pamiętać, że kwestie związane ze sprzedawcą energii elektrycznej nie muszą być załatwiane natomiast osobiście. Mogą je za Ciebie załatwić przedstawiciele. W takim przypadku wymagane jest wyłącznie udzielenie pełnomocnictwa wybranej osobie za pomocą odpowiedniego druku. Takie pełnomocnictwo może być stałe albo wyłącznie jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy energii, miej na uwadze również, że w trakcie wizyty mogą się przydać szczegóły na temat punktu odbioru energii elektrycznej ,a także dowód osobisty. Co więcej trzeba również pamiętać, że za braki w dostawie energii nie są odpowiedzialni sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, w związku z tym wszelkie zgłoszenia w tej sprawie należy zgłaszać do nich.
Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy prądu
W przypadku gdy jakość usług czy też związane z nią elementy nie spełniają Twoich oczekiwań, w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez konsultanta, a następnie wysłana do rozpatrzenia. Podczas wizyty w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz również upewnić się, czy reklamowana kwestia wynika z przewinienia sprzedawcy.
Kontakt
ul.Szczecińska 4, Mińsk Mazowiecki 05-300
Czynne
Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
22 515 15 15.