To powinieneś wiedzieć przed wizytą w filii obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
Lista spraw, które możesz załatwić w punkcie sprzedawcy, jest naprawdę duża, a te opisane wcześniej to wyłącznie najważniejsze z nich. Planując odwiedzić stacjonarny oddział obsługi klienta, warto przed wizytą umówić spotkanie z doradcą. Umożliwi to uniknąć marnowania czasu w kolejkach i zagwarantuje łatwiejszy przebieg spotkania. Powinieneś także pamiętać, że kwestie związane ze sprzedawcą energii nie muszą być załatwiane natomiast osobiście. Mogą je za klienta załatwić pełnomocnicy. W takiej sytuacji niezbędne jest jedynie udzielenie pełnomocnictwa wybranej osobie z wykorzystaniem odpowiedniego druku. Takie upoważnienie może być stałe oraz tylko jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy energii, pamiętaj także, że podczas wizyty mogą się przydać dane na temat punktu odbioru energii elektrycznej oraz dowód tożsamości. Dodatkowo należy także pamiętać, że za przerwy w dostawie energii elektrycznej nie odpowiadają sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, w związku z tym wszystkie zgłoszenia w tej kwestii powinno się kierować do nich.
Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W przypadku gdy realizacja usług lub powiązane z nią sprawy nie spełniają Twoich oczekiwań, w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez przedstawiciela firmy, a następnie przekazana do rozpatrzenia. Podczas wizyty w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz dodatkowo upewnić się, czy związana z reklamacją sprawa powstaje z winy sprzedawcy.
Kontakt
ul.1-go Sierpnia 30, Stalowa Wola 37-450
Czynne
Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
22 515 15 15.