To powinieneś wiedzieć przed wizytą w biurze obsługi sprzedawcy prądu
Ilość spraw, które możesz załatwić w punkcie sprzedawcy, jest naprawdę duża, a te wymienione powyżej to wyłącznie najistotniejsze z nich. Chcąc odwiedzić stacjonarny oddział obsługi klienta, warto wcześniej umówić spotkanie z pracownikiem. Pozwoli to uniknąć marnowania czasu w kolejkach i zapewni zajmujący mniej czasu przebieg spotkania. Powinieneś także pamiętać, że sprawy związane ze sprzedawcą energii elektrycznej nie muszą być załatwiane z kolei osobiście. Mogą je za Ciebie załatwić pełnomocnicy. W takim przypadku potrzebne jest tylko udzielenie upoważnienia wskazanej osobie z wykorzystaniem właściwego formularza. Tego typu pełnomocnictwo może być bezterminowe i jedynie jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy energii, miej na uwadze także, że w trakcie wizyty mogą być potrzebne szczegóły na temat punktu odbioru energii elektrycznej i dowód tożsamości. Dodatkowo trzeba również pamiętać, że za braki w dostarczaniu prądu nie odpowiadają sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, wobec tego wszystkie zgłoszenia w tej sprawie należy zgłaszać do nich.
Reklamacja w oddziale obsługi sprzedawcy energii
W przypadku kiedy realizacja usług czy też związane z nią sprawy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez pracownika, a następnie przesłana do weryfikacji. Podczas załatwiania spraw w punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz dodatkowo dowiedzieć się, czy reklamowana sprawa powstaje z winy sprzedawcy.
Kontakt
ul.Lwowska 105, Nowy Sącz 33-300
Czynne
Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
22 515 15 15.