O tym pamiętaj przed wizytą w placówce obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
Ilość kwestii, jakie możesz załatwić w oddziale sprzedawcy, jest naprawdę spora, a te wymienione wcześniej to wyłącznie najistotniejsze z nich. Chcąc odwiedzić stacjonarny oddział obsługi klienta, warto przed wizytą umówić spotkanie z pracownikiem. Umożliwi to uniknąć oczekiwania w kolejkach i zagwarantuje szybszy przebieg wizyty. Powinieneś również pamiętać, że sprawy związane ze sprzedawcą prądu nie muszą być załatwiane jednak osobiście. Mogą je za Ciebie załatwić przedstawiciele. W takim przypadku niezbędne jest wyłącznie udzielenie upoważnienia wskazanej osobie z wykorzystaniem odpowiedniego formularza. Takie upoważnienie może być stałe oraz tylko jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy energii, pamiętaj również, że podczas wizyty mogą się przydać dane na temat punktu odbioru energii elektrycznej i dowód osobisty. Dodatkowo trzeba także wspomnieć, że za braki w dostawie energii elektrycznej nie są odpowiedzialni sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, dlatego wszelkie zgłoszenia w tej sprawie powinno się kierować do nich.
Reklamacja w oddziale obsługi sprzedawcy prądu
W przypadku gdy realizacja usług czy też związane z nią elementy nie spełniają Twoich oczekiwań, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez przedstawiciela firmy, a następnie przekazana do rozpatrzenia. Podczas załatwiania spraw w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz dodatkowo dowiedzieć się, czy dana sprawa wynika z winy sprzedawcy.
Kontakt
ul.Towarowa 5, Nysa 48-303
Czynne
Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
22 515 15 15.