porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Wadowice » PGNiG Wadowice

PGNiG Wadowice

O tym pamiętaj przed wizytą w placówce obsługi sprzedawcy prądu

Lista kwestii, jakie możesz załatwić w punkcie sprzedawcy, jest naprawdę duża, a te wymienione wcześniej to wyłącznie najważniejsze z nich. Chcąc odwiedzić stacjonarny punkt obsługi klienta, warto przed wizytą zarezerwować spotkanie z pracownikiem. Pozwoli to uniknąć czekania w kolejkach i zagwarantuje łatwiejszy przebieg spotkania. Powinieneś także pamiętać, że sprawy związane ze sprzedawcą energii elektrycznej nie muszą być załatwiane natomiast osobiście. Mogą je za nas załatwić pełnomocnicy. W takim przypadku niezbędne jest wyłącznie udzielenie upoważnienia wskazanej osobie za pomocą odpowiedniego druku. Tego rodzaju pełnomocnictwo może być stałe oraz jedynie jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy energii, miej na uwadze także, że w trakcie wizyty mogą być potrzebne informacje na temat punktu odbioru energii elektrycznej ,a także dowód osobisty. Co więcej trzeba także wspomnieć, że za braki w dostawie energii nie są odpowiedzialni sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, wobec tego wszystkie zgłoszenia w tej kwestii należy zgłaszać do nich.

Reklamacja w punkcie obsługi sprzedawcy prądu

W przypadku gdy jakość usług lub powiązane z nią sprawy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii masz prawo także złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez przedstawiciela firmy, a następnie przesłana do rozpatrzenia. Podczas wizyty w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz również dowiedzieć się, czy reklamowana sprawa powstaje z winy sprzedawcy.

Kontakt

ul.Osiedle Kopernika 10, Wadowice 34-100

Czynne

Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00

Zadzwoń pod numer telefonu

22 515 15 15.

Zmiana Sprzedawcy