porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Chojnice » PGNiG Chojnice

PGNiG Chojnice

To powinieneś wiedzieć przed wizytą w placówce obsługi sprzedawcy prądu

Ilość spraw, które możesz załatwić w oddziale sprzedawcy, jest naprawdę duża, a te wymienione powyżej to wyłącznie podstawowe z nich. Chcąc odwiedzić stacjonarny oddział obsługi klienta, warto przed wizytą umówić spotkanie z doradcą. Umożliwi to uniknąć oczekiwania w kolejkach i zapewni łatwiejszy przebieg spotkania. Powinieneś także wiedzieć, że kwestie związane ze sprzedawcą prądu nie muszą być załatwiane natomiast samodzielnie. Mogą je za klienta załatwić pełnomocnicy. W takim przypadku wymagane jest jedynie udzielenie upoważnienia wskazanej osobie z wykorzystaniem odpowiedniego formularza. Takie upoważnienie może być bezterminowe oraz wyłącznie jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy energii elektrycznej, pamiętaj także, że w trakcie wizyty mogą się przydać informacje na temat punktu odbioru energii elektrycznej i dowód osobisty. Co więcej trzeba także pamiętać, że za braki w dostawie prądu nie są odpowiedzialni sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, w związku z tym wszelkie zgłoszenia w tej kwestii trzeba kierować do nich.

Reklamacja w biurze obsługi sprzedawcy energii

W przypadku kiedy realizacja usług lub powiązane z nią elementy nie spełniają Twoich oczekiwań, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii masz prawo także złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez pracownika, a następnie wysłana do rozpatrzenia. Podczas załatwiania spraw w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz dodatkowo dowiedzieć się, czy reklamowana kwestia powstaje z przewinienia sprzedawcy.

Kontakt

ul.31 stycznia 30, Chojnice 89-620

Czynne

Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00

Zadzwoń pod numer telefonu

22 515 15 15.

Zmiana Sprzedawcy