porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Tarnów » PGNiG Tarnów

PGNiG Tarnów

To powinieneś wiedzieć przed wizytą w oddziale obsługi sprzedawcy energii

Lista kwestii, jakie możesz załatwić w filii sprzedawcy, jest naprawdę spora, a te wskazane powyżej to jedynie podstawowe z nich. Chcąc odwiedzić stacjonarny placówkę obsługi klienta, warto przed wizytą zarezerwować spotkanie z pracownikiem. Umożliwi to uniknąć czekania w kolejkach i zapewni sprawniejszy przebieg spotkania. Powinieneś także pamiętać, że sprawy związane ze sprzedawcą prądu nie muszą być załatwiane natomiast samodzielnie. Mogą je za Ciebie załatwić pełnomocnicy. W takim przypadku potrzebne jest wyłącznie udzielenie upoważnienia wskazanej osobie z wykorzystaniem właściwego formularza. Tego typu upoważnienie może być bezterminowe oraz tylko jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy energii elektrycznej, pamiętaj także, że w trakcie wizyty mogą być potrzebne dane na temat punktu odbioru energii elektrycznej oraz dowód osobisty. Dodatkowo należy również pamiętać, że za braki w dostarczaniu prądu nie są odpowiedzialni sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, w związku z tym wszystkie zgłoszenia w tej kwestii należy kierować do nich.

Reklamacja w punkcie obsługi sprzedawcy energii elektrycznej

W sytuacji gdy jakość usług czy też związane z nią sprawy nie spełniają Twoich oczekiwań, w placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez przedstawiciela firmy, a następnie przekazana do weryfikacji. Podczas wizyty w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz oprócz tego upewnić się, czy reklamowana kwestia wynika z przewinienia sprzedawcy.

Kontakt

ul.Wita Stwosza 7, Tarnów 33-100

Czynne

Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00

Zadzwoń pod numer telefonu

22 515 15 15.

Zmiana Sprzedawcy