porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Sosnowiec » PGNiG Sosnowiec

PGNiG Sosnowiec

O tym pamiętaj przed wizytą w filii obsługi sprzedawcy energii

Ilość kwestii, jakie możesz załatwić w oddziale sprzedawcy, jest naprawdę duża, a te opisane wcześniej to tylko podstawowe z nich. Chcąc odwiedzić stacjonarny placówkę obsługi klienta, warto przed wizytą zarezerwować spotkanie z doradcą. Pozwoli to uniknąć czekania w kolejkach i zapewni szybszy przebieg spotkania. Powinieneś również wiedzieć, że kwestie związane ze sprzedawcą energii nie muszą być załatwiane jednak osobiście. Mogą je za nas załatwić pełnomocnicy. W takiej sytuacji wymagane jest jedynie udzielenie pełnomocnictwa wybranej osobie z wykorzystaniem właściwego formularza. Takie upoważnienie może być stałe lub tylko jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy energii, miej na uwadze także, że podczas wizyty mogą się przydać informacje na temat punktu odbioru energii elektrycznej i dowód tożsamości. Co więcej trzeba również pamiętać, że za przerwy w dostarczaniu energii elektrycznej nie odpowiadają sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, dlatego wszystkie zgłoszenia w tej kwestii należy zgłaszać do nich.

Reklamacja w biurze obsługi sprzedawcy prądu

W przypadku kiedy realizacja usług lub powiązane z nią kwestię nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej masz prawo również złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez pracownika, a następnie wysłana do weryfikacji. Podczas wizyty w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz oprócz tego uzyskać informacje, czy dana sprawa wynika z przewinienia sprzedawcy.

Kontakt

ul.Modrzejowska 32A, Sosnowiec 41-200

Czynne

Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00

Zadzwoń pod numer telefonu

22 515 15 15.

Zmiana Sprzedawcy