porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Leżajsk » PGNiG Leżajsk

PGNiG Leżajsk

O tym pamiętaj przed wizytą w filii obsługi sprzedawcy energii elektrycznej

Ilość kwestii, które możesz załatwić w oddziale sprzedawcy, jest naprawdę rozległa, a te opisane powyżej to tylko najważniejsze z nich. Planując odwiedzić stacjonarny placówkę obsługi klienta, warto wcześniej zarezerwować spotkanie z doradcą. Pozwoli to uniknąć oczekiwania w kolejkach i zagwarantuje sprawniejszy przebieg wizyty. Powinieneś również pamiętać, że sprawy związane ze sprzedawcą energii elektrycznej nie muszą być załatwiane natomiast samodzielnie. Mogą je za Ciebie załatwić pełnomocnicy. W takiej sytuacji niezbędne jest wyłącznie udzielenie pełnomocnictwa danej osobie za pomocą właściwego formularza. Tego rodzaju pełnomocnictwo może być stałe i tylko jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy energii, miej na uwadze również, że podczas wizyty mogą się przydać informacje na temat punktu odbioru energii elektrycznej ,a także dowód tożsamości. Co więcej należy również pamiętać, że za przerwy w dostarczaniu energii nie są odpowiedzialni sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, dlatego wszystkie zgłoszenia w tej kwestii trzeba zgłaszać do nich.

Reklamacja w oddziale obsługi sprzedawcy prądu

W przypadku gdy realizacja usług czy też związane z nią sprawy nie spełniają Twoich oczekiwań, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii masz prawo także złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez konsultanta, a następnie wysłana do weryfikacji. Podczas wizyty w oddziale obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz również upewnić się, czy związana z reklamacją kwestia powstaje z winy sprzedawcy.

Kontakt

ul.Polna 8A, Leżajsk 37-300

Czynne

Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00

Zadzwoń pod numer telefonu

22 515 15 15.

Zmiana Sprzedawcy