Montaż licznika energii elektrycznej na kartę
Licznik prepaid to rozwiązanie pozwalające na płacenie za energię elektryczną z góry. Daje możliwość on zwiększyć kontrolowanie wydatków i zminimalizować ryzyko niedopłat. Każdy może założyć taki licznik. Niezbędny jest do tego odpowiedni druk z prośbą o jego założenie, który należy złożyć do dystrybutora energii elektrycznej. W przypadku podpisanej umowy kompleksowej na sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej można to wykonać w oddziale obsługi klienta firmy. Koszt licznika ponoszony jest w tej sytuacji przez wnioskodawcę.
Reklamacja faktury za prąd
W sytuacji, gdy wysokość należności za prąd jest zbyt wielka i mamy pewność, że przyczyną tego nie jest większe zużycie energii przez urządzenia w gospodarstwie domowym, można złożyć reklamację do dostawcy prądu, na przykład w jego biurze obsługi klienta. Druk reklamacyjny powinien zawierać takie informacje jak: imię i nazwisko, numer klienta, numer PPE, obecny stan licznika, adres korespondencyjny, dane błędnej faktury, powód reklamacji. Sprzedawca energii elektrycznej ma dwa tygodnie z wyłączeniem weekendów na rozpatrzenie reklamacji.
PGE Leżajsk