porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Gdańsk » PGNiG Gdańsk

PGNiG Gdańsk

O tym pamiętaj przed wizytą w placówce obsługi sprzedawcy energii

Lista kwestii, które możesz załatwić w punkcie sprzedawcy, jest naprawdę rozległa, a te wskazane powyżej to jedynie najważniejsze z nich. Planując odwiedzić stacjonarny placówkę obsługi klienta, warto przed wizytą umówić spotkanie z pracownikiem. Pozwoli to uniknąć oczekiwania w kolejkach i zagwarantuje sprawniejszy przebieg spotkania. Powinieneś również wiedzieć, że kwestie związane ze sprzedawcą energii nie muszą być załatwiane natomiast samodzielnie. Mogą je za Ciebie załatwić przedstawiciele. W takiej sytuacji niezbędne jest wyłącznie udzielenie upoważnienia wskazanej osobie za pomocą właściwego formularza. Tego typu pełnomocnictwo może być stałe oraz jedynie jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy prądu, miej na uwadze również, że podczas wizyty mogą być potrzebne szczegóły na temat punktu odbioru energii elektrycznej ,a także dowód osobisty. Dodatkowo należy także pamiętać, że za przerwy w dostawie energii nie są odpowiedzialni sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, wobec tego wszystkie zgłoszenia w tej sprawie powinno się zgłaszać do nich.

Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy energii elektrycznej

W przypadku kiedy realizacja usług czy też powiązane z nią kwestię nie spełniają Twoich oczekiwań, w biurze obsługi klienta sprzedawcy prądu masz prawo także złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez pracownika, a następnie wysłana do weryfikacji. Podczas załatwiania spraw w filii obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz także dowiedzieć się, czy reklamowana kwestia powstaje z przewinienia sprzedawcy.

Kontakt

ul.Wałowa 41/43, Gdańsk 80-858

Czynne

Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00

Zadzwoń pod numer telefonu

22 515 15 15.

Zmiana Sprzedawcy