porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Ciechanów » PGNiG Ciechanów

PGNiG Ciechanów

To powinieneś wiedzieć przed wizytą w punkcie obsługi sprzedawcy energii

Lista spraw, jakie możesz załatwić w filii sprzedawcy, jest naprawdę rozległa, a te wskazane wcześniej to tylko najważniejsze z nich. Chcąc odwiedzić stacjonarny oddział obsługi klienta, warto przed wizytą umówić spotkanie z pracownikiem. Pozwoli to uniknąć oczekiwania w kolejkach i zagwarantuje sprawniejszy przebieg wizyty. Powinieneś również pamiętać, że kwestie związane ze sprzedawcą energii nie muszą być załatwiane jednak osobiście. Mogą je za klienta załatwić przedstawiciele. W takim przypadku niezbędne jest jedynie udzielenie pełnomocnictwa wybranej osobie za pomocą odpowiedniego formularza. Tego rodzaju pełnomocnictwo może być stałe albo tylko jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy energii elektrycznej, pamiętaj również, że w trakcie wizyty mogą się przydać informacje na temat punktu odbioru energii elektrycznej i dowód osobisty. Dodatkowo trzeba także pamiętać, że za braki w dostawie energii elektrycznej nie odpowiadają sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, wobec tego wszystkie zgłoszenia w tej sprawie trzeba kierować do nich.

Reklamacja w punkcie obsługi sprzedawcy prądu

W momencie kiedy jakość usług lub powiązane z nią kwestię nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej masz prawo także złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez przedstawiciela firmy, a następnie wysłana do rozpatrzenia. Podczas załatwiania spraw w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz oprócz tego uzyskać informacje, czy związana z reklamacją kwestia powstaje z winy sprzedawcy.

Kontakt

ul.Śląska 2, Ciechanów 06-400

Czynne

Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00

Zadzwoń pod numer telefonu

22 515 15 15.

Zmiana Sprzedawcy