Złożenie wymówienia umowy sprzedaży prądu
W trakcie zmiany sprzedawcy prądu, której dokonujesz sam, powinieneś złożyć wymówienie umowy obecnej firmie. Możesz to wykonać w biurach obsługi klienta terenowych. Wystarczy, że wcześniej wypełnisz właściwy druk lub wypełnisz go na miejscu, a potem przekażesz go konsultantowi.
Zmiana metody rozliczeń za energię
W oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej w prosty sposób zmienisz również sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to pozwala osobistego rozliczania energii na bazie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić wyłącznie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Aby uruchomić usługę potrzebny jest obecny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód osobisty do weryfikacji danych. Jeżeli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul.Świętojańska 33, Wyszków 07-200
Czynne
Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
22 515 15 15.