Złożenie wymówienia umowy sprzedaży energii elektrycznej
Podczas zmiany sprzedawcy prądu, której dokonujesz samodzielnie, masz obowiązek złożyć wymówienie umowy obecnej firmie. Możesz to wykonać w biurach obsługi klienta stacjonarnych. Wystarczy, że wcześniej przygotujesz odpowiedni dokument czy też wypełnisz go na miejscu, a potem przekażesz go konsultantowi.
Zmiana sposobu rozliczeń za energię
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej z łatwością zmienisz również metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta umożliwia osobistego rozliczania prądu na bazie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić wyłącznie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. Żeby uruchomić usługę niezbędny jest obecny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w oddziale, a także dowód osobisty do sprawdzenia danych. Jeżeli masz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul.Balicka 84, Kraków 30-149
Czynne
Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
22 515 15 15.