porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Toruń » PGNiG Toruń

PGNiG Toruń

To powinieneś wiedzieć przed wizytą w biurze obsługi sprzedawcy energii elektrycznej

Lista kwestii, jakie możesz załatwić w filii sprzedawcy, jest naprawdę spora, a te wskazane wcześniej to jedynie najważniejsze z nich. Planując odwiedzić stacjonarny punkt obsługi klienta, warto przed wizytą zarezerwować spotkanie z konsultantem. Pozwoli to uniknąć stania w kolejkach i zagwarantuje łatwiejszy przebieg wizyty. Powinieneś również pamiętać, że kwestie związane ze sprzedawcą energii elektrycznej nie muszą być załatwiane z kolei osobiście. Mogą je za nas załatwić pełnomocnicy. W takim przypadku potrzebne jest jedynie udzielenie upoważnienia wybranej osobie za pomocą odpowiedniego druku. Tego typu upoważnienie może być bezterminowe i jedynie jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy prądu, pamiętaj również, że podczas wizyty mogą się przydać dane na temat punktu odbioru energii elektrycznej ,a także dowód tożsamości. Dodatkowo trzeba także wspomnieć, że za przerwy w dostawie energii nie odpowiadają sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, dlatego wszelkie zgłoszenia w tej kwestii powinno się kierować do nich.

Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy energii

W przypadku kiedy jakość usług czy też powiązane z nią kwestię nie spełniają Twoich oczekiwań, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez pracownika, a następnie przesłana do weryfikacji. Podczas załatwiania spraw w filii obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz dodatkowo uzyskać informacje, czy dana sprawa wynika z winy sprzedawcy.

Kontakt

ul.Tadeusza Kościuszki 71, Toruń 87-100

Czynne

Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00

Zadzwoń pod numer telefonu

22 515 15 15.

Zmiana Sprzedawcy