porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Dębica » PGNiG Dębica

PGNiG Dębica

O tym pamiętaj przed wizytą w oddziale obsługi sprzedawcy energii

Lista kwestii, jakie możesz załatwić w biurze obsługi klienta sprzedawcy, jest naprawdę spora, a te wymienione wcześniej to jedynie najistotniejsze z nich. Chcąc odwiedzić stacjonarny placówkę obsługi klienta, warto wcześniej umówić spotkanie z konsultantem. Pozwoli to uniknąć oczekiwania w kolejkach i zapewni łatwiejszy przebieg wizyty. Powinieneś również pamiętać, że sprawy związane ze sprzedawcą energii elektrycznej nie muszą być załatwiane natomiast samodzielnie. Mogą je za klienta załatwić pełnomocnicy. W takiej sytuacji niezbędne jest jedynie udzielenie pełnomocnictwa danej osobie z wykorzystaniem odpowiedniego druku. Takie pełnomocnictwo może być stałe lub wyłącznie jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy prądu, miej na uwadze również, że w trakcie wizyty mogą się przydać informacje na temat punktu odbioru energii elektrycznej i dowód osobisty. Co więcej warto także wspomnieć, że za przerwy w dostarczaniu energii elektrycznej nie są odpowiedzialni sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, w związku z tym wszystkie zgłoszenia w tej sprawie powinno się kierować do nich.

Reklamacja w biurze obsługi sprzedawcy prądu

W momencie gdy realizacja usług lub związane z nią elementy nie spełniają Twoich oczekiwań, w biurze obsługi klienta sprzedawcy prądu możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez konsultanta, a następnie wysłana do rozpatrzenia. Podczas wizyty w filii obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz oprócz tego dowiedzieć się, czy dana kwestia wynika z winy sprzedawcy.

Kontakt

ul.Drogowców 11, Dębica 39-200

Czynne

Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00

Zadzwoń pod numer telefonu

22 515 15 15.

Zmiana Sprzedawcy