Złożenie wypowiedzenia umowy sprzedaży energii
Przy zmianie sprzedawcy prądu, której dokonujesz sam, powinieneś złożyć wypowiedzenie umowy aktualnej firmie. Możesz to zrobić w punktach stacjonarnych. Wystarczy, że wcześniej wypełnisz właściwy dokument czy też uzupełnisz go na miejscu, a następnie przekażesz go konsultantowi.
Zmiana metody rozliczeń za prąd
W oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii z łatwością zmienisz również metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta pozwala osobistego rozliczania energii elektrycznej na podstawie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić wyłącznie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. Żeby rozpocząć usługę potrzebny jest aktualny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód osobisty do weryfikacji danych. Gdy posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul.Fabryczna 1, Zgorzelec 59-900
Czynne
Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
22 515 15 15.