O tym pamiętaj przed wizytą w oddziale obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
Ilość kwestii, które możesz załatwić w filii sprzedawcy, jest naprawdę rozległa, a te opisane wcześniej to wyłącznie najistotniejsze z nich. Chcąc odwiedzić stacjonarny oddział obsługi klienta, warto wcześniej zarezerwować spotkanie z pracownikiem. Umożliwi to uniknąć marnowania czasu w kolejkach i zapewni szybszy przebieg spotkania. Powinieneś także pamiętać, że kwestie związane ze sprzedawcą energii elektrycznej nie muszą być załatwiane natomiast osobiście. Mogą je za nas załatwić pełnomocnicy. W takim przypadku potrzebne jest jedynie udzielenie pełnomocnictwa wskazanej osobie za pomocą odpowiedniego druku. Tego rodzaju upoważnienie może być stałe lub jedynie jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy energii, miej na uwadze także, że podczas wizyty mogą być potrzebne szczegóły na temat punktu odbioru energii elektrycznej i dowód tożsamości. Dodatkowo trzeba także pamiętać, że za przerwy w dostawie prądu nie odpowiadają sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, w związku z tym wszelkie zgłoszenia w tej kwestii trzeba kierować do nich.
Reklamacja w punkcie obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W sytuacji gdy jakość usług czy też związane z nią elementy nie spełniają Twoich oczekiwań, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii masz prawo również złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez konsultanta, a następnie wysłana do rozpatrzenia. Podczas wizyty w filii obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz także upewnić się, czy dana kwestia wynika z przewinienia sprzedawcy.
Kontakt
ul.Al. Jerozolimskie 146B, Warszawa 02-305
Czynne
Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
22 515 15 15.