porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Świętochłowice » PGNiG Świętochłowice

PGNiG Świętochłowice

To powinieneś wiedzieć przed wizytą w biurze obsługi sprzedawcy energii

Lista kwestii, jakie możesz załatwić w punkcie sprzedawcy, jest naprawdę duża, a te wskazane powyżej to wyłącznie najważniejsze z nich. Planując odwiedzić stacjonarny punkt obsługi klienta, warto wcześniej umówić spotkanie z konsultantem. Umożliwi to uniknąć stania w kolejkach i zagwarantuje szybszy przebieg wizyty. Powinieneś również wiedzieć, że sprawy związane ze sprzedawcą energii elektrycznej nie muszą być załatwiane z kolei samodzielnie. Mogą je za nas załatwić przedstawiciele. W takiej sytuacji wymagane jest wyłącznie udzielenie upoważnienia wskazanej osobie z wykorzystaniem odpowiedniego druku. Tego rodzaju pełnomocnictwo może być stałe i jedynie jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy energii elektrycznej, pamiętaj również, że w trakcie wizyty mogą być potrzebne szczegóły na temat punktu odbioru energii elektrycznej oraz dowód osobisty. Dodatkowo trzeba również pamiętać, że za braki w dostarczaniu energii nie odpowiadają sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, wobec tego wszystkie zgłoszenia w tej kwestii należy kierować do nich.

Reklamacja w biurze obsługi sprzedawcy energii elektrycznej

W momencie gdy realizacja usług czy też związane z nią kwestię nie spełniają Twoich oczekiwań, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez konsultanta, a następnie wysłana do rozpatrzenia. Podczas załatwiania spraw w placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz także uzyskać informacje, czy związana z reklamacją kwestia wynika z winy sprzedawcy.

Kontakt

ul.Katowicka 70, Świętochłowice 41-600

Czynne

Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00

Zadzwoń pod numer telefonu

22 515 15 15.

Zmiana Sprzedawcy