O tym pamiętaj przed wizytą w filii obsługi sprzedawcy energii
Ilość spraw, jakie możesz załatwić w biurze obsługi klienta sprzedawcy, jest naprawdę duża, a te wskazane powyżej to tylko podstawowe z nich. Chcąc odwiedzić stacjonarny oddział obsługi klienta, warto przed wizytą umówić spotkanie z pracownikiem. Umożliwi to uniknąć stania w kolejkach i zapewni zajmujący mniej czasu przebieg wizyty. Powinieneś również wiedzieć, że kwestie związane ze sprzedawcą prądu nie muszą być załatwiane jednak samodzielnie. Mogą je za klienta załatwić pełnomocnicy. W takiej sytuacji niezbędne jest tylko udzielenie pełnomocnictwa danej osobie z wykorzystaniem właściwego druku. Tego rodzaju upoważnienie może być stałe albo tylko jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy prądu, pamiętaj także, że podczas wizyty mogą być potrzebne informacje na temat punktu odbioru energii elektrycznej ,a także dowód osobisty. Co więcej trzeba także pamiętać, że za braki w dostarczaniu energii elektrycznej nie są odpowiedzialni sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, w związku z tym wszelkie zgłoszenia w tej sprawie należy kierować do nich.
Reklamacja w oddziale obsługi sprzedawcy prądu
W sytuacji gdy realizacja usług czy też związane z nią sprawy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej masz prawo również złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez pracownika, a następnie wysłana do rozpatrzenia. Podczas załatwiania spraw w punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz także dowiedzieć się, czy związana z reklamacją kwestia wynika z przewinienia sprzedawcy.
Kontakt
ul.Sądecka 10, Bochnia 32-700
Czynne
Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
22 515 15 15.