Zawarcie umowy na prąd budowlany
Żeby zawrzeć umowę na prąd budowlany, [potrzebne jest najpierw uzyskanie warunków przyłączenia od Zakładu Energetycznego oraz zamontowania licznika. W takiej sytuacji podpisywana umowa jest zazwyczaj umową kompleksową obejmującą dostarczanie i sprzedaż energii elektrycznej. Choć może być również podpisywana na każdą z usług oddzielnie. Prąd budowlany rozliczany jest z wykorzystaniem taryfy C11, w której koszt energii jest wyższa nawet o 20% niż koszt energii elektrycznej w taryfach G przeznaczonych dla gospodarstwa domowego.
Druk o zwrot nadpłaty za prąd
Nadpłatę środków na rachunku rozliczeniowym u sprzedawcy energii można odzyskać. Wystarczy do tego właściwy formularz, który trzeba wypełnić własnymi danymi wraz z miejscem poboru energii elektrycznej oraz wysokością nadpłaconej kwoty. Wniosek można złożyć między innymi w oddziale obsługi klienta, gdzie zostanie on przyjęty przez konsultanta i przesłany do sprawdzenia. Zwrot środków wykonany zostanie z kolei na podane konto bankowe albo może być on także przekazany na konto innego klienta sprzedawcy energii elektrycznej, który zostanie wyznaczony we wniosku.