porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Oświęcim » PGNiG Oświęcim

PGNiG Oświęcim

O tym pamiętaj przed wizytą w punkcie obsługi sprzedawcy energii

Lista kwestii, jakie możesz załatwić w punkcie sprzedawcy, jest naprawdę duża, a te wymienione powyżej to tylko podstawowe z nich. Chcąc odwiedzić stacjonarny punkt obsługi klienta, warto przed wizytą zarezerwować spotkanie z pracownikiem. Umożliwi to uniknąć stania w kolejkach i zagwarantuje szybszy przebieg spotkania. Powinieneś również wiedzieć, że kwestie związane ze sprzedawcą energii elektrycznej nie muszą być załatwiane z kolei osobiście. Mogą je za Ciebie załatwić pełnomocnicy. W takiej sytuacji niezbędne jest jedynie udzielenie pełnomocnictwa danej osobie z wykorzystaniem właściwego formularza. Tego rodzaju pełnomocnictwo może być bezterminowe lub wyłącznie jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy energii elektrycznej, miej na uwadze także, że w trakcie wizyty mogą się przydać dane na temat punktu odbioru energii elektrycznej oraz dowód tożsamości. Co więcej trzeba także wspomnieć, że za braki w dostawie prądu nie są odpowiedzialni sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, wobec tego wszelkie zgłoszenia w tej kwestii powinno się zgłaszać do nich.

Reklamacja w punkcie obsługi sprzedawcy energii

W przypadku gdy jakość usług lub powiązane z nią kwestię nie spełniają Twoich oczekiwań, w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii masz prawo również złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez konsultanta, a następnie wysłana do weryfikacji. Podczas wizyty w filii obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz oprócz tego uzyskać informacje, czy dana kwestia powstaje z przewinienia sprzedawcy.

Kontakt

ul.Chemików 33, Oświęcim 32-600

Czynne

Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00

Zadzwoń pod numer telefonu

22 515 15 15.

Zmiana Sprzedawcy