Zmiana taryfy prądu z G12 na G11
Planując zmienić taryfę prądową z G12 na G11 trzeba zawrzeć nową umowę ze sprzedawcą prądu, w której zostaną zawarte nowe ceny sprzedaży prądu, niezmienne bez względu na porę doby. Do zmiany taryfy prądowej w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej niezbędny jest dowód tożsamości czasem także numer PPE. Dzięki nim możliwe jest wygenerowanie właściwego druku. Zmienienie taryfy G11 na G12 może, ale nie musi wymagać zmiany licznika, gdyż niektóre ich modele nie mogą być programowane na tryb pracy jednostrefowej.
Wniosek o zwrot nadpłaty za energię
Nadpłatę środków na koncie rozliczeniowym u sprzedawcy prądu można odzyskać. Wystarczy do tego właściwy druk, który trzeba wypełnić swoimi danymi wraz z adresem poboru energii elektrycznej , a także wysokością nadpłaconej kwoty. Wniosek można złożyć na przykład w biurze obsługi klienta, gdzie zostanie on przyjęty przez pracownika i przesłany do sprawdzenia. Zwrot środków wykonany zostanie natomiast na podane konto bankowe lub może być on także przekazany na konto innego klienta dostawcy energii, który zostanie wyznaczony we wniosku.
PGNiG Oświęcim