O tym pamiętaj przed wizytą w placówce obsługi sprzedawcy energii
Lista spraw, które możesz załatwić w biurze obsługi klienta sprzedawcy, jest naprawdę duża, a te opisane wcześniej to wyłącznie najistotniejsze z nich. Chcąc odwiedzić stacjonarny oddział obsługi klienta, warto wcześniej zarezerwować spotkanie z konsultantem. Umożliwi to uniknąć czekania w kolejkach i zagwarantuje zajmujący mniej czasu przebieg wizyty. Powinieneś także wiedzieć, że sprawy związane ze sprzedawcą prądu nie muszą być załatwiane z kolei osobiście. Mogą je za klienta załatwić pełnomocnicy. W takim przypadku wymagane jest wyłącznie udzielenie upoważnienia danej osobie z wykorzystaniem odpowiedniego druku. Tego typu upoważnienie może być bezterminowe oraz jedynie jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy energii, pamiętaj także, że w trakcie wizyty mogą być potrzebne dane na temat punktu odbioru energii elektrycznej oraz dowód tożsamości. Co więcej należy także wspomnieć, że za braki w dostarczaniu energii nie są odpowiedzialni sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, w związku z tym wszystkie zgłoszenia w tej kwestii powinno się kierować do nich.
Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy prądu
W sytuacji gdy realizacja usług lub powiązane z nią sprawy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w biurze obsługi klienta sprzedawcy prądu masz prawo także złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez przedstawiciela firmy, a następnie przesłana do rozpatrzenia. Podczas załatwiania spraw w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz oprócz tego upewnić się, czy dana kwestia wynika z winy sprzedawcy.
Kontakt
ul.Legionów 79, Częstochowa 42-200
Czynne
Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
22 515 15 15.