porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Lubin » PGNiG Lubin

PGNiG Lubin

To powinieneś wiedzieć przed wizytą w placówce obsługi sprzedawcy energii elektrycznej

Lista spraw, jakie możesz załatwić w biurze obsługi klienta sprzedawcy, jest naprawdę spora, a te wymienione powyżej to tylko najistotniejsze z nich. Planując odwiedzić stacjonarny punkt obsługi klienta, warto przed wizytą umówić spotkanie z pracownikiem. Umożliwi to uniknąć oczekiwania w kolejkach i zagwarantuje łatwiejszy przebieg spotkania. Powinieneś również wiedzieć, że kwestie związane ze sprzedawcą prądu nie muszą być załatwiane z kolei samodzielnie. Mogą je za nas załatwić przedstawiciele. W takim przypadku niezbędne jest tylko udzielenie upoważnienia wskazanej osobie za pomocą właściwego druku. Tego typu pełnomocnictwo może być bezterminowe albo tylko jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy energii, miej na uwadze również, że w trakcie wizyty mogą być potrzebne szczegóły na temat punktu odbioru energii elektrycznej i dowód tożsamości. Co więcej należy również pamiętać, że za braki w dostarczaniu energii nie odpowiadają sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, dlatego wszelkie zgłoszenia w tej sprawie trzeba kierować do nich.

Reklamacja w biurze obsługi sprzedawcy energii

W momencie kiedy jakość usług czy też związane z nią kwestię nie spełniają Twoich oczekiwań, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez przedstawiciela firmy, a następnie wysłana do weryfikacji. Podczas załatwiania spraw w biurze obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz dodatkowo dowiedzieć się, czy dana kwestia powstaje z przewinienia sprzedawcy.

Kontakt

ul.Piłsudskiego 34, Lubin 59-300

Czynne

Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00

Zadzwoń pod numer telefonu

22 515 15 15.

Zmiana Sprzedawcy