Zmiana taryfy energii w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej
Każdy raz 12 miesięcy ma możliwość zmienić u swojego dostawcy prądu taryfę energetyczną, na której bazie naliczane są faktury za prąd. Takie zmiana wymaga podpisania nowej umowy. Dokonać tego można na przykład w stacjonarnym placówce obsługi klienta sprzedawcy energii. W takim przypadku niezbędny będzie jedynie dowód tożsamości, pozostałe formalności załatwi z kolei pracownik. Wśród taryf energii istnieją z kolei następujące opcje: taryfa G11 jednostrefowa, w której cena energii jest niezmienna bez względu na porę dnia, taryfa G12 dwustrefowa, w której cena energii elektrycznej jest zmienna i zależy od pory dnia i dnia tygodnia.
Wyjaśnienie rozliczenia rachunku za energię
W przypadku, gdy jakiekolwiek podpunkty rachunku za prąd od dostawcy energii są niejasne lub niezgodne na ich wyjaśnienie można liczyć na przykład w placówce obsługi klienta. Obecni tam konsultanci sprawdzą wspólnie z klientem rachunek, omówią każdy szczegół punkt, a w razie pomyłki sprzedawcy pomogą uzupełnić właściwy druk reklamacyjny i prześlą go do rozpatrzenia.