porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Bolesławiec » PGNiG Bolesławiec

PGNiG Bolesławiec

To powinieneś wiedzieć przed wizytą w punkcie obsługi sprzedawcy energii elektrycznej

Ilość kwestii, które możesz załatwić w filii sprzedawcy, jest naprawdę rozległa, a te opisane powyżej to jedynie podstawowe z nich. Chcąc odwiedzić stacjonarny punkt obsługi klienta, warto przed wizytą umówić spotkanie z pracownikiem. Umożliwi to uniknąć stania w kolejkach i zapewni szybszy przebieg wizyty. Powinieneś także pamiętać, że sprawy związane ze sprzedawcą energii nie muszą być załatwiane natomiast samodzielnie. Mogą je za klienta załatwić pełnomocnicy. W takim przypadku potrzebne jest wyłącznie udzielenie upoważnienia wskazanej osobie za pomocą właściwego formularza. Takie upoważnienie może być stałe i wyłącznie jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy prądu, miej na uwadze również, że w trakcie wizyty mogą się przydać informacje na temat punktu odbioru energii elektrycznej ,a także dowód osobisty. Co więcej należy także pamiętać, że za braki w dostawie prądu nie odpowiadają sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, dlatego wszystkie zgłoszenia w tej kwestii powinno się zgłaszać do nich.

Reklamacja w punkcie obsługi sprzedawcy energii elektrycznej

W sytuacji gdy realizacja usług lub powiązane z nią kwestię nie spełniają Twoich oczekiwań, w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez konsultanta, a następnie przekazana do weryfikacji. Podczas załatwiania spraw w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz również upewnić się, czy dana sprawa wynika z winy sprzedawcy.

Kontakt

ul.Staszica 8, Bolesławiec 59-700

Czynne

Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00

Zadzwoń pod numer telefonu

22 515 15 15.

Zmiana Sprzedawcy