O tym pamiętaj przed wizytą w punkcie obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
Ilość kwestii, jakie możesz załatwić w filii sprzedawcy, jest naprawdę rozległa, a te opisane powyżej to jedynie najistotniejsze z nich. Planując odwiedzić stacjonarny oddział obsługi klienta, warto wcześniej zarezerwować spotkanie z konsultantem. Pozwoli to uniknąć marnowania czasu w kolejkach i zagwarantuje zajmujący mniej czasu przebieg wizyty. Powinieneś również pamiętać, że sprawy związane ze sprzedawcą energii elektrycznej nie muszą być załatwiane jednak osobiście. Mogą je za Ciebie załatwić pełnomocnicy. W takiej sytuacji niezbędne jest tylko udzielenie pełnomocnictwa wskazanej osobie za pomocą właściwego formularza. Takie pełnomocnictwo może być stałe oraz tylko jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy energii elektrycznej, pamiętaj również, że w trakcie wizyty mogą być potrzebne dane na temat punktu odbioru energii elektrycznej i dowód tożsamości. Dodatkowo należy także wspomnieć, że za przerwy w dostarczaniu prądu nie są odpowiedzialni sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, w związku z tym wszystkie zgłoszenia w tej kwestii trzeba zgłaszać do nich.
Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W sytuacji gdy jakość usług lub powiązane z nią sprawy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez pracownika, a następnie przesłana do rozpatrzenia. Podczas wizyty w punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz również dowiedzieć się, czy dana sprawa powstaje z winy sprzedawcy.
Kontakt
ul.Sienkiewicza 9, Mielec 39-300
Czynne
Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
22 515 15 15.