Zmiana taryfy prądu z G11 na G12
Zmiana taryfy energii z jednostrefowej na dwustrefową wymaga zawarcia kolejnej umowy ze sprzedawcą prądu. Można ją wykonać darmowo raz na rok. Najłatwiejszym rozwiązaniem jest w tej sytuacji wizyta w oddziale obsługi klienta, podczas której potrzebny będzie wyłącznie dowód tożsamości, na podstawie którego konsultant uzyska pozostałe informacje z bazy. W trakcie zmiany taryfy z jednostrefowej na dwustrefową jest także niezbędna zmiana licznika przez dystrybutora energii elektrycznej. Takie zmiany są jednak całkowicie darmowe. Należy tylko złożyć odpowiedni formularz do Operatora Systemu Dystrybucyjnego.
Wyjaśnienie rozliczenia faktury za energię
W przypadku, gdy jakiekolwiek elementy faktury za prąd od dostawcy prądu są niejasne lub niezgodne na ich wyjaśnienie można liczyć między innymi w oddziale obsługi klienta. Dostępni tam konsultanci przeanalizują wspólnie z klientem fakturę, omówią każdy szczegół punkt, a w razie pomyłki dostawcy pomogą wypełnić właściwy dokument reklamacyjny oraz przekażą go do rozpatrzenia.