porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Krotoszyn » PGNiG Krotoszyn

PGNiG Krotoszyn

O tym pamiętaj przed wizytą w biurze obsługi sprzedawcy prądu

Ilość spraw, jakie możesz załatwić w filii sprzedawcy, jest naprawdę rozległa, a te opisane powyżej to jedynie najistotniejsze z nich. Chcąc odwiedzić stacjonarny placówkę obsługi klienta, warto wcześniej zarezerwować spotkanie z konsultantem. Pozwoli to uniknąć stania w kolejkach i zagwarantuje sprawniejszy przebieg wizyty. Powinieneś także pamiętać, że sprawy związane ze sprzedawcą energii elektrycznej nie muszą być załatwiane z kolei osobiście. Mogą je za Ciebie załatwić pełnomocnicy. W takim przypadku potrzebne jest wyłącznie udzielenie pełnomocnictwa wybranej osobie z wykorzystaniem odpowiedniego druku. Tego typu pełnomocnictwo może być stałe lub wyłącznie jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy prądu, pamiętaj również, że w trakcie wizyty mogą być potrzebne informacje na temat punktu odbioru energii elektrycznej i dowód osobisty. Co więcej trzeba także pamiętać, że za przerwy w dostarczaniu prądu nie odpowiadają sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, w związku z tym wszystkie zgłoszenia w tej sprawie należy zgłaszać do nich.

Reklamacja w oddziale obsługi sprzedawcy energii elektrycznej

W momencie kiedy realizacja usług lub powiązane z nią elementy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii masz prawo również złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez przedstawiciela firmy, a następnie wysłana do weryfikacji. Podczas wizyty w biurze obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz także upewnić się, czy reklamowana kwestia powstaje z przewinienia sprzedawcy.

Kontakt

ul.Osadnicza 2d, Krotoszyn 63-700

Czynne

Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00

Zadzwoń pod numer telefonu

22 515 15 15.

Zmiana Sprzedawcy