porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Brzeg » PGNiG Brzeg

PGNiG Brzeg

To powinieneś wiedzieć przed wizytą w oddziale obsługi sprzedawcy energii

Ilość kwestii, które możesz załatwić w filii sprzedawcy, jest naprawdę duża, a te opisane wcześniej to jedynie najistotniejsze z nich. Chcąc odwiedzić stacjonarny punkt obsługi klienta, warto przed wizytą zarezerwować spotkanie z pracownikiem. Umożliwi to uniknąć oczekiwania w kolejkach i zagwarantuje zajmujący mniej czasu przebieg wizyty. Powinieneś również pamiętać, że sprawy związane ze sprzedawcą prądu nie muszą być załatwiane natomiast samodzielnie. Mogą je za nas załatwić pełnomocnicy. W takim przypadku potrzebne jest jedynie udzielenie upoważnienia wskazanej osobie za pomocą odpowiedniego formularza. Tego rodzaju upoważnienie może być bezterminowe i wyłącznie jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy energii elektrycznej, pamiętaj również, że w trakcie wizyty mogą się przydać szczegóły na temat punktu odbioru energii elektrycznej ,a także dowód osobisty. Dodatkowo warto również pamiętać, że za przerwy w dostawie prądu nie są odpowiedzialni sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, dlatego wszystkie zgłoszenia w tej sprawie należy kierować do nich.

Reklamacja w biurze obsługi sprzedawcy energii

W momencie kiedy jakość usług czy też związane z nią kwestię nie spełniają Twoich oczekiwań, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez przedstawiciela firmy, a następnie przekazana do rozpatrzenia. Podczas wizyty w punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz również dowiedzieć się, czy związana z reklamacją sprawa powstaje z winy sprzedawcy.

Kontakt

ul.Chocimska 2, Brzeg 49-300

Czynne

Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00

Zadzwoń pod numer telefonu

22 515 15 15.

Zmiana Sprzedawcy