To powinieneś wiedzieć przed wizytą w oddziale obsługi sprzedawcy prądu
Ilość spraw, które możesz załatwić w oddziale sprzedawcy, jest naprawdę duża, a te opisane wcześniej to wyłącznie podstawowe z nich. Planując odwiedzić stacjonarny punkt obsługi klienta, warto wcześniej zarezerwować spotkanie z konsultantem. Umożliwi to uniknąć stania w kolejkach i zapewni zajmujący mniej czasu przebieg wizyty. Powinieneś również wiedzieć, że sprawy związane ze sprzedawcą prądu nie muszą być załatwiane jednak samodzielnie. Mogą je za nas załatwić przedstawiciele. W takim przypadku niezbędne jest wyłącznie udzielenie pełnomocnictwa wskazanej osobie za pomocą odpowiedniego druku. Takie upoważnienie może być stałe albo tylko jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy energii, pamiętaj także, że w trakcie wizyty mogą się przydać szczegóły na temat punktu odbioru energii elektrycznej i dowód osobisty. Dodatkowo należy również pamiętać, że za braki w dostarczaniu energii elektrycznej nie są odpowiedzialni sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, dlatego wszelkie zgłoszenia w tej sprawie należy zgłaszać do nich.
Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy prądu
W przypadku kiedy realizacja usług czy też powiązane z nią elementy nie spełniają Twoich oczekiwań, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy prądu masz prawo także złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez przedstawiciela firmy, a następnie przesłana do weryfikacji. Podczas załatwiania spraw w biurze obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz dodatkowo dowiedzieć się, czy dana sprawa powstaje z winy sprzedawcy.
Kontakt
ul.Stara Droga 30, Krynica Zdrój 33-380
Czynne
Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
22 515 15 15.