To powinieneś wiedzieć przed wizytą w filii obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
Ilość spraw, które możesz załatwić w punkcie sprzedawcy, jest naprawdę duża, a te wskazane powyżej to wyłącznie najistotniejsze z nich. Planując odwiedzić stacjonarny punkt obsługi klienta, warto przed wizytą umówić spotkanie z pracownikiem. Pozwoli to uniknąć oczekiwania w kolejkach i zagwarantuje sprawniejszy przebieg spotkania. Powinieneś również pamiętać, że sprawy związane ze sprzedawcą energii nie muszą być załatwiane jednak osobiście. Mogą je za Ciebie załatwić przedstawiciele. W takiej sytuacji potrzebne jest tylko udzielenie upoważnienia wskazanej osobie za pomocą właściwego druku. Takie pełnomocnictwo może być bezterminowe lub wyłącznie jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy energii, miej na uwadze również, że w trakcie wizyty mogą być potrzebne dane na temat punktu odbioru energii elektrycznej ,a także dowód osobisty. Co więcej warto również pamiętać, że za braki w dostawie energii nie odpowiadają sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, w związku z tym wszystkie zgłoszenia w tej sprawie powinno się zgłaszać do nich.
Reklamacja w punkcie obsługi sprzedawcy energii
W momencie gdy realizacja usług lub powiązane z nią elementy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w biurze obsługi klienta sprzedawcy prądu możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez konsultanta, a następnie przesłana do rozpatrzenia. Podczas załatwiania spraw w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz również uzyskać informacje, czy reklamowana kwestia wynika z przewinienia sprzedawcy.
Kontakt
ul.Harcerska 12, Nowy Targ 34-400
Czynne
Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
22 515 15 15.