porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Krapkowice » PGNiG Krapkowice

PGNiG Krapkowice

O tym pamiętaj przed wizytą w filii obsługi sprzedawcy energii

Ilość spraw, jakie możesz załatwić w oddziale sprzedawcy, jest naprawdę duża, a te opisane powyżej to wyłącznie najistotniejsze z nich. Chcąc odwiedzić stacjonarny oddział obsługi klienta, warto przed wizytą umówić spotkanie z pracownikiem. Umożliwi to uniknąć stania w kolejkach i zagwarantuje zajmujący mniej czasu przebieg wizyty. Powinieneś także pamiętać, że kwestie związane ze sprzedawcą energii nie muszą być załatwiane natomiast samodzielnie. Mogą je za klienta załatwić przedstawiciele. W takiej sytuacji niezbędne jest wyłącznie udzielenie upoważnienia danej osobie z wykorzystaniem odpowiedniego druku. Tego typu upoważnienie może być bezterminowe i tylko jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy prądu, pamiętaj również, że podczas wizyty mogą się przydać dane na temat punktu odbioru energii elektrycznej oraz dowód tożsamości. Co więcej należy także wspomnieć, że za przerwy w dostawie energii nie odpowiadają sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, wobec tego wszelkie zgłoszenia w tej kwestii powinno się zgłaszać do nich.

Reklamacja w biurze obsługi sprzedawcy prądu

W momencie gdy jakość usług czy też powiązane z nią sprawy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej masz prawo również złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez przedstawiciela firmy, a następnie przekazana do weryfikacji. Podczas wizyty w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz dodatkowo dowiedzieć się, czy związana z reklamacją kwestia wynika z winy sprzedawcy.

Kontakt

ul.Limanowskiego 19, Krapkowice 47-300

Czynne

Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00

Zadzwoń pod numer telefonu

22 515 15 15.

Zmiana Sprzedawcy