porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Świnoujście » PGNiG Świnoujście

PGNiG Świnoujście

O tym pamiętaj przed wizytą w oddziale obsługi sprzedawcy prądu

Lista spraw, jakie możesz załatwić w biurze obsługi klienta sprzedawcy, jest naprawdę duża, a te wskazane powyżej to tylko najważniejsze z nich. Planując odwiedzić stacjonarny oddział obsługi klienta, warto przed wizytą zarezerwować spotkanie z konsultantem. Umożliwi to uniknąć oczekiwania w kolejkach i zagwarantuje łatwiejszy przebieg spotkania. Powinieneś również pamiętać, że kwestie związane ze sprzedawcą energii nie muszą być załatwiane natomiast samodzielnie. Mogą je za Ciebie załatwić przedstawiciele. W takiej sytuacji niezbędne jest jedynie udzielenie upoważnienia wskazanej osobie z wykorzystaniem odpowiedniego formularza. Takie pełnomocnictwo może być bezterminowe oraz wyłącznie jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy energii elektrycznej, miej na uwadze również, że w trakcie wizyty mogą być potrzebne informacje na temat punktu odbioru energii elektrycznej ,a także dowód tożsamości. Co więcej należy także wspomnieć, że za braki w dostarczaniu energii elektrycznej nie są odpowiedzialni sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, wobec tego wszelkie zgłoszenia w tej kwestii powinno się kierować do nich.

Reklamacja w punkcie obsługi sprzedawcy prądu

W momencie kiedy jakość usług lub powiązane z nią sprawy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez przedstawiciela firmy, a następnie wysłana do rozpatrzenia. Podczas wizyty w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz dodatkowo upewnić się, czy dana sprawa wynika z przewinienia sprzedawcy.

Kontakt

ul.Wojska Polskiego 2/U4, Świnoujście 72-600

Czynne

Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00

Zadzwoń pod numer telefonu

22 515 15 15.

Zmiana Sprzedawcy