Złożenie wymówienia umowy sprzedaży energii elektrycznej
W trakcie zmiany sprzedawcy energii elektrycznej, jakiej dokonujesz sam, masz obowiązek złożyć wymówienie umowy obecnej firmie. Możesz to wykonać w biurach obsługi klienta terenowych. Wystarczy, że wcześniej przygotujesz odpowiedni dokument lub uzupełnisz go na miejscu, a następnie złożysz go pracownikowi.
Zmiana sposobu rozliczeń za energię
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu z łatwością zmienisz również metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to daje możliwość samodzielnego rozliczania energii na bazie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić wyłącznie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. Aby uruchomić usługę potrzebny jest obecny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w placówce, a także dowód tożsamości do sprawdzenia danych. Gdy masz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul.Plac Grunwaldzki 9, Giżycko 11-500
Czynne
Pon 08:00 – 18:00,Wt 08:00 – 18:00,Śr 08:00 – 18:00,Czw 08:00 – 18:00,Pt 08:00 – 18:00
Zadzwoń pod numer telefonu
22 515 15 15.