Zawarcie umowy na prąd budowlany
Żeby zawrzeć umowę na prąd budowlany, [potrzebne jest najpierw uzyskanie warunków przyłączenia od Zakładu Energetycznego oraz zamontowania licznika. W takiej sytuacji zawierana umowa jest zazwyczaj umową całkowitą zawierającą dostarczanie i sprzedaż energii. Choć może być również zawierana na każdą z usług oddzielnie. Prąd budowlany rozliczany jest z wykorzystaniem taryfy C11, w której koszt prądu jest wyższa nawet o 20% niż koszt prądu w taryfach G przeznaczonych dla domu.
Wniosek o zwrot nadpłaty za energię elektryczną
Nadpłatę środków na rachunku rozliczeniowym u sprzedawcy energii można odzyskać. Wystarczy do tego właściwy wniosek, który trzeba wypełnić własnymi danymi wraz z miejscem poboru energii elektrycznej oraz wysokością nadpłaconej kwoty. Wniosek można złożyć na przykład w biurze obsługi klienta, gdzie zostanie on przyjęty przez pracownika i przekazany do sprawdzenia. Zwrot pieniędzy wykonany zostanie z kolei na wskazane konto bankowe albo może być on również przekazany na konto innego klienta sprzedawcy energii, który zostanie wyznaczony we wniosku.