porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Działdowo » PGNiG Działdowo

PGNiG Działdowo

To powinieneś wiedzieć przed wizytą w oddziale obsługi sprzedawcy prądu

Lista spraw, jakie możesz załatwić w oddziale sprzedawcy, jest naprawdę spora, a te wskazane wcześniej to jedynie najważniejsze z nich. Chcąc odwiedzić stacjonarny oddział obsługi klienta, warto przed wizytą umówić spotkanie z doradcą. Pozwoli to uniknąć stania w kolejkach i zapewni sprawniejszy przebieg wizyty. Powinieneś również wiedzieć, że sprawy związane ze sprzedawcą prądu nie muszą być załatwiane jednak samodzielnie. Mogą je za nas załatwić przedstawiciele. W takim przypadku potrzebne jest jedynie udzielenie pełnomocnictwa wybranej osobie za pomocą właściwego formularza. Tego rodzaju pełnomocnictwo może być stałe i tylko jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy prądu, pamiętaj również, że w trakcie wizyty mogą być potrzebne dane na temat punktu odbioru energii elektrycznej oraz dowód tożsamości. Co więcej należy również pamiętać, że za braki w dostarczaniu prądu nie są odpowiedzialni sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, wobec tego wszystkie zgłoszenia w tej kwestii trzeba zgłaszać do nich.

Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy energii elektrycznej

W momencie gdy realizacja usług lub powiązane z nią kwestię nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu masz prawo również złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez przedstawiciela firmy, a następnie przesłana do weryfikacji. Podczas wizyty w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz dodatkowo dowiedzieć się, czy reklamowana kwestia powstaje z przewinienia sprzedawcy.

Kontakt

ul.Władysława Jagiełły 26/B, Działdowo 13-200

Czynne

Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00

Zadzwoń pod numer telefonu

22 515 15 15.

Zmiana Sprzedawcy