Złożenie wypowiedzenia umowy sprzedaży prądu
Podczas zmiany sprzedawcy prądu, której dokonujesz osobiście, powinieneś złożyć wypowiedzenie umowy aktualnej firmie. Możesz to zrealizować w biurach obsługi klienta stacjonarnych. Wystarczy, że wcześniej wypełnisz odpowiedni druk czy też uzupełnisz go na miejscu, a potem złożysz go pracownikowi.
Zmiana sposobu rozliczeń za energię elektryczną
W oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii bez problemu zmienisz również metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta daje możliwość samodzielnego rozliczania energii na bazie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić jedynie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Żeby rozpocząć usługę niezbędny jest aktualny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w oddziale, a także dowód osobisty do sprawdzenia danych. Gdy posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul.Kołobrzeska 1A, Kętrzyn 11-400
Czynne
Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
22 515 15 15.