porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Szczecin » PGNiG Szczecin

PGNiG Szczecin

O tym pamiętaj przed wizytą w punkcie obsługi sprzedawcy energii elektrycznej

Lista spraw, które możesz załatwić w biurze obsługi klienta sprzedawcy, jest naprawdę duża, a te wymienione powyżej to tylko podstawowe z nich. Chcąc odwiedzić stacjonarny placówkę obsługi klienta, warto przed wizytą zarezerwować spotkanie z pracownikiem. Umożliwi to uniknąć marnowania czasu w kolejkach i zapewni sprawniejszy przebieg wizyty. Powinieneś także wiedzieć, że kwestie związane ze sprzedawcą prądu nie muszą być załatwiane z kolei osobiście. Mogą je za Ciebie załatwić przedstawiciele. W takiej sytuacji potrzebne jest wyłącznie udzielenie pełnomocnictwa danej osobie za pomocą odpowiedniego formularza. Takie upoważnienie może być stałe oraz jedynie jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy energii, pamiętaj także, że w trakcie wizyty mogą być potrzebne informacje na temat punktu odbioru energii elektrycznej i dowód osobisty. Dodatkowo trzeba także pamiętać, że za braki w dostawie prądu nie odpowiadają sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, wobec tego wszystkie zgłoszenia w tej kwestii należy zgłaszać do nich.

Reklamacja w oddziale obsługi sprzedawcy energii elektrycznej

W sytuacji kiedy jakość usług lub związane z nią kwestię nie spełniają Twoich oczekiwań, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez konsultanta, a następnie przekazana do rozpatrzenia. Podczas załatwiania spraw w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz dodatkowo uzyskać informacje, czy związana z reklamacją kwestia powstaje z winy sprzedawcy.

Kontakt

ul.Tama Pomorzańska 26a, Szczecin 70-952

Czynne

Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00

Zadzwoń pod numer telefonu

22 515 15 15.

Zmiana Sprzedawcy