Złożenie wypowiedzenia umowy sprzedaży energii elektrycznej
W trakcie zmiany sprzedawcy energii elektrycznej, której dokonujesz osobiście, powinieneś złożyć wypowiedzenie umowy obecnej firmie. Możesz to zrobić w biurach obsługi klienta terenowych. Wystarczy, że wcześniej wypełnisz odpowiedni wniosek lub uzupełnisz go na miejscu, a następnie złożysz go pracownikowi.
Zmiana metody rozliczeń za energię elektryczną
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej w prosty sposób zmienisz także sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta umożliwia samodzielnego rozliczania prądu na podstawie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić jedynie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Żeby uruchomić usługę niezbędny jest aktualny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w oddziale, a także dowód osobisty do weryfikacji danych. Jeżeli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul.Malczewskiego 24, Radom 26-609
Czynne
Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
22 515 15 15.