Złożenie wypowiedzenia umowy sprzedaży energii elektrycznej
Podczas zmiany sprzedawcy energii, której dokonujesz osobiście, musisz złożyć wymówienie umowy aktualnej firmie. Możesz to zrobić w biurach obsługi klienta stacjonarnych. Wystarczy, że wcześniej przygotujesz właściwy druk czy też uzupełnisz go na miejscu, a potem przekażesz go pracownikowi.
Zmiana metody rozliczeń za energię
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii z łatwością zmienisz także metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta umożliwia osobistego rozliczania energii elektrycznej na bazie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić wyłącznie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Aby uruchomić usługę potrzebny jest obecny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w placówce, a także dowód osobisty do weryfikacji danych. Jeśli masz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul.Łopuskiego 29A, Kołobrzeg 78-100
Czynne
Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
22 515 15 15.