To powinieneś wiedzieć przed wizytą w oddziale obsługi sprzedawcy prądu
Lista spraw, jakie możesz załatwić w filii sprzedawcy, jest naprawdę rozległa, a te wymienione powyżej to jedynie najważniejsze z nich. Chcąc odwiedzić stacjonarny placówkę obsługi klienta, warto wcześniej zarezerwować spotkanie z doradcą. Umożliwi to uniknąć stania w kolejkach i zagwarantuje łatwiejszy przebieg spotkania. Powinieneś także wiedzieć, że sprawy związane ze sprzedawcą energii nie muszą być załatwiane z kolei samodzielnie. Mogą je za nas załatwić przedstawiciele. W takim przypadku wymagane jest tylko udzielenie upoważnienia danej osobie za pomocą właściwego formularza. Tego typu pełnomocnictwo może być bezterminowe i jedynie jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy prądu, pamiętaj również, że podczas wizyty mogą być potrzebne szczegóły na temat punktu odbioru energii elektrycznej oraz dowód osobisty. Co więcej należy także pamiętać, że za przerwy w dostawie energii nie są odpowiedzialni sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, w związku z tym wszelkie zgłoszenia w tej sprawie trzeba zgłaszać do nich.
Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy prądu
W sytuacji gdy jakość usług lub powiązane z nią elementy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu masz prawo również złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez konsultanta, a następnie przekazana do rozpatrzenia. Podczas załatwiania spraw w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz oprócz tego dowiedzieć się, czy dana kwestia powstaje z przewinienia sprzedawcy.
Kontakt
ul.Polna 0,333333333333333, Szczecinek 78-400
Czynne
Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
22 515 15 15.