Zmiana taryfy prądu z G12 na G11
Chcąc zmienić taryfę prądową z G12 na G11 należy zawrzeć nową umowę ze sprzedawcą energii, w której zostaną zawarte uaktualnione ceny sprzedaży prądu, niezmienne bez względu na porę doby. Do zmiany taryfy prądowej w oddziale obsługi klienta dostawcy energii elektrycznej wymagany jest dowód tożsamości niekiedy także numer licznika. Dzięki nim możliwe jest przygotowanie odpowiedniego formularza. Zmienienie taryfy G11 na G12 może, ale nie musi wymagać wymiany licznika, ponieważ niektóre ich modele nie mogą być przystosowywane na tryb pracy jednostrefowej.
Dokument o zwrot nadpłaty za energię elektryczną
Nadpłatę środków na koncie rozliczeniowym u sprzedawcy energii można odzyskać. Wystarczy do tego właściwy formularz, który należy wypełnić własnymi danymi wraz z miejscem poboru energii elektrycznej , a także wielkością nadpłaconej kwoty. Wniosek można złożyć na przykład w oddziale obsługi klienta, gdzie zostanie on przyjęty przez pracownika i przesłany do weryfikacji. Zwrot pieniędzy wykonany zostanie natomiast na wskazane konto bankowe lub może być on również przekazany na konto innego klienta sprzedawcy prądu, który zostanie wyznaczony we wniosku.
Energa SzczecinekPGNiG Szczecinek