Dokument o zwrot nadpłaty za prąd
Nadpłatę środków na rachunku rozliczeniowym u sprzedawcy energii elektrycznej można odzyskać. Wystarczy do tego właściwy formularz, który trzeba wypełnić własnymi danymi wraz z miejscem poboru energii elektrycznej oraz wysokością nadpłaconej kwoty. Wniosek można złożyć na przykład w placówce obsługi klienta, gdzie zostanie on przyjęty przez konsultanta i przekazany do sprawdzenia. Zwrot środków wykonany zostanie z kolei na podane konto bankowe albo może być on również przekazany na konto innego klienta sprzedawcy energii elektrycznej, który zostanie wyznaczony we wniosku.
Zmiana taryfy prądu w oddziale obsługi klienta dostawcy energii
Każdy raz 12 miesięcy ma prawo zmienić u swojego sprzedawcy prądu taryfę energetyczną, na której podstawie naliczane są należności za energię elektryczną. Tego typu zmiana wymaga zawarcia nowej umowy. Dokonać tego można na przykład w stacjonarnym punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej. W takim przypadku potrzebny będzie wyłącznie dowód osobisty, inne sprawy załatwi z kolei konsultant. Wśród taryf energii elektrycznej istnieją natomiast następujące opcje: taryfa G11 jednostrefowa, w której cena energii jest niezmienna bez względu na porę dnia, taryfa G12 dwustrefowa, w której cena energii elektrycznej jest zmienna i jest zależna od pory dnia i dnia tygodnia.
Dostawcy prądu Świeradów-Zdrój