Formularz o zwrot nadpłaty za energię elektryczną
Nadpłatę środków na koncie rozliczeniowym u dostawcy prądu można odzyskać. Wystarczy do tego odpowiedni druk, który trzeba wypełnić swoimi danymi wraz z miejscem poboru energii elektrycznej i wysokością nadpłaconej kwoty. Wniosek można złożyć na przykład w punkcie obsługi klienta, gdzie zostanie on przyjęty przez pracownika i przesłany do weryfikacji. Zwrot pieniędzy wykonany zostanie natomiast na podane konto bankowe albo może być on także przekazany na konto innego klienta dostawcy energii elektrycznej, który zostanie wyznaczony we wniosku.
Zmiana taryfy prądu w oddziale obsługi klienta dostawcy energii
Każdy raz na dwanaście miesięcy ma prawo zmienić u swojego sprzedawcy prądu taryfę energetyczną, na której podstawie naliczane są faktury za prąd. Takie zmiana wymaga podpisania nowej umowy. Dokonać tego można między innymi w stacjonarnym biurze obsługi klienta dostawcy energii. W takiej sytuacji potrzebny będzie wyłącznie dowód osobisty, inne formalności załatwi natomiast konsultant. Wśród taryf energii elektrycznej istnieją z kolei następujące opcje: taryfa G11 jednostrefowa, w której cena prądu jest stała bez względu na porę doby, taryfa G12 dwustrefowa, w której cena energii jest zmienna i jest uzależniona od pory doby oraz dnia tygodnia.