Zmiana metody rozliczeń za energię
W oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii w prosty sposób zmienisz również metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta pozwala samodzielnego rozliczania prądu na podstawie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić wyłącznie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. By uruchomić usługę potrzebny jest obecny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód osobisty do weryfikacji danych. Jeżeli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Wytłumaczenie salda i pozycji na fakturze
W przypadku gdy obojętnie jakie elementy związane z saldem czy też pozycjami na fakturze budzą Twoje wątpliwości, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu z łatwością możesz uzyskać wszystkie wyjaśnienia na ich temat. Co więcej uzyskasz w nich saldo swojego konta, a także to, czy nie znajdują się na nim żadne zadłużenia. W tym miejscu otrzymasz ponadto wiedze na temat tego, gdzie i w jaki sposób możesz regulować faktury.
Kontakt
ul.Rynek Staromiejski 24, Toruń 87-100
Czynne
Pon 10:00 – 20:00, Wt 10:00 – 20:00, Śr 10:00 – 20:00, Czw 10:00 – 20:00, Pt 10:00 – 20:00, Sob 10:00 – 15:00
Zadzwoń pod numer telefonu
801234567.